Svibanj 2016

Tvornica Gnojiva

Uz aktivnu podršku tvrtke Prangl, u Mađarskoj se gradi nova tvornica gnojiva.
Država:Mađarska
Mjesto:Petfürdö
Razdoblje:siječanj 2016. – listopad 2016. godine
Nadzornik:Jürgen Kirschner
Krisztian Kovacs

Izazov

Sveobuhvatna oprema tvrtke Prangl koristi se u Mađarskoj

Za mađarskog proizvođača gnojiva gradi se pogon za granuliranje amonijevog nitrata. Postojeća tvrtka u Pétfürdöu (Mađarska) će se prema tome proširiti. Počevši od jeseni 2016., postrojenje će dnevno granulirati 1.550 tona amonijevog nitrata i 1.960 tona kalcijevog amonijevog nitrata. Prangl podržava ovaj veliki projekt s radnim platformama, pokretnim dizalicama i teleskopskim viličarima.

Naše rješenje

Teleskopske dizalice, teleskopski viličari i radne platforme na licu mjesta

Tvrtka Prangl obavlja poslove u proizvodnji i montira cjevovode i njihove nosača, a zadužena je i za montažu oko 75 uređaja ukupne težine oko 1.200 tona. Ova faza projekta započela je za tvrtku Prangl u siječnju 2016. Posljednji zadaci bit će izvedeni u rujnu / listopadu 2016. Prvi uređaji i cjevovodi podignuti su teleskopskim dizalicama nosivosti između 100 i 350 tona. Za montažni tim u upotrebi su i teleskopski viličari od 4 tone i 6 tona, kao i dizelske radne platforme s radnom visinom 20 metara te električne radne platforme s radnom visinom 10 metara.

Dizalica na gusjenicama koja teži 400 tona za teška podizanja

U travnju / svibnju 2016. godine na dnevnom redu bila su teška podizanja. Preko mosta od cijevi u tvornici gnojiva s visinom od 4,8 metara morali smo podignuti šest od osam novih strojeva. Skučeni prostorni uvjeti i gust raspored bili su pravi izazov. Za dizanje smo koristili dizalicu na gusjenicama koja teži 400 tona s glavnom rukom od 66 metara i protuutegom od 200 tona. S pojedinačnim težinama od 112 tona ili 80 tona i ukupnim duljinama od gotovo 23 metra, najteže je bilo podignuti dva dijela apsorpcijskog tornja.

Složena montaža i demontaža velike dizalice

Jednako izazovno bilo je i podizanje hladnjaka za procesni plin težine 93 tone, promjera 5,8 metara i visine 5,4 metra. Zbog ograničenog prostora, čitav je tim bio izazvan i privremenim spremištem osam uređaja. Uz pomoć teleskopskih dizalica od 350 tona i 160 tona, svi su dijelovi postavljeni na određena mjesta istog dana - kako je planirano. Dizalica na gusjenicama je zatim premještena s cijevnog mosta na sjeverno gradilište. Budući da vožnja nije bila moguća, veliku dizalicu trebalo je u potpunosti demontirati i ponovo postaviti.

Profesionalno alternativno rješenje osiguralo je cjelovit koncept

Na sjevernoj strani, prva tri uređaja su podignuta prije nego što je ogromna dizalica premještena na istočnu stranu gradilišta u potpuno sklopljenom stanju. Zbog cijevi koje su u međuvremenu položene ispod zemlje, a koje nisu dopuštale apsolutno nikakav pritisak tla, traženo je alternativno rješenje u kratkotrajnom pregledu na terenu kako bi se zapravo mogla podići tri planirana uređaja na istočnom gradilištu. Stručnjaci tvrtke Prangl imali su plan i za ovaj spontani problem. Kompletni koncept mogao se stoga nastaviti.

Tandemsko podizanje s dvije divovske dizalice

Nakon završetka ovog projektnog koraka, dizalica ns gusjenicama od 400 tona - ponovno u potpuno sastavljenom stanju - premještena je natrag na sjevernu stranu, gdje su dva dijela apsorpcijskog tornja sada podignuta u tandemu s teleskopskom dizalicom od 350 tona. Za završne radove na montaži korištena je teleskopska dizalica od 100 tona s košarom. Uz aktivnu pomoć cijelog tima Prangl, planirani posao je izveden brže od procijenjenog i na puno zadovoljstvo svih sudionika.

Uzorna suradnja međunarodnog tima Prangl

Suradnja mađarskih i austrijskih kolega djelovala je izuzetno dobro i u konačnici je bila presudna za uspješno dovršenje prethodnih radnih koraka. Sljedeći veliki posao planiran je za kraj lipnja 2016. godine podizanjem kompresorskog sklopa (ukupne težine 92 tone). Za dizanje smo koristili dizalicu na gusjenicama koja teži 400 tona s glavnom rukom od 90 metara i protuutegom od 240 tona.

Trebalo je podići više od 1.100 t opreme i 325 t cjevovoda. Međunarodni tim Prangl to je obavio pouzdano i prema rasporedu.
Jürgen KirschnerVoditelj specijalnih međunarodnih prijevoza

Kolačići

Ova internetska stranica koristi kolačiće koji su tehnički potrebni za njezino funkcioniranje. Za prikaz videozapisa potreban nam je i vaš pristanak za funkcionalne kolačiće. Uz vaš pristanak na statističke kolačiće anonimno bilježimo ponašanje korisnika i na taj način optimiziramo prikladnost za korisnike. Za više informacija pogledajte našu politiku privatnosti.